יום שלישי, 22 בדצמבר 2009

SEO קידום אתרים אורגני

אוקי אז קידום אתרים אורגני או באנגלית seo


קידום אתרים אורגני זה בעצם שורה של פעולות אשר במהלכתן נעלה את האתר שלנו בדירוג במנועי החיפוש.אז מה צריך לעשות בשביל לעלות את דירוג האתר שלנו בדירוג במנויע החיפוש,הבאתי לכם מעט דרכים לקידום אתרים אורגני טוב להלן:


1.איכות התוכן באתר:איכות התוכן בבלוג שלך הוא הדבר הנחוץ ביותר לקידום אתרים לא משנה מה תעשה(לא יעזור לך שום קישור אם מנועי החיפוש יראו שאין באתר שלך תוכן טוב) אז לפי מה מנועי החיפוש בודקים את איכות התוכן בבלוג שלכם

הם בודקים את התוכן לפי מערכת אשר עוקבת אחר גולש,הם בודקים כמה זמן הגולש נישאר באתר ולפי זה מחשב את התוכן באתר


2.הוא מחקר מילות מפתח:אם תעשה מחקר מילות מפתח נכון ותיבחר מילות מפתח בלי תחרות קשה אז יהיה לך הרבה יותר קל לעשות בדירוגים למשל אם אני יתחיל בתחרות אם 100000 אתרים אז יהיה לי הרבה יותר קשה ואני לא יוכל להראות את האתר שלי בדפים הגבוהים

3.קישורים חיצוננים: זהו אולי שווה ערך לאיכות תוכן אתה צריך לפרסם קישורים באתרים אחרים (בנושא הבלוג שלך)

ותפרסם שם קישורים אם אתה יכול אבל היום גוגל המציאו את קישורי אמון להיפכך לא כל קישור שיוצא מהאתר שווה אלא אתרים בנושא האתר שלך אם תוכן איכותי  להלן דרכים להשיג קישורים:


1.החלפת קישורים(אני אפרסם קישור בבלוג שלי לבלוג שלך ולהפך)

2.רשתות חברתיות(אחד מהאתרים שלא צריכים להיות בנושא של הבלוג שלך כמובן שתפרסם את הקישור במקום שיש סיכוי שאנשים יקליקו על הקישור ויגיעו לאתר. wed 2.0)



3.פורומים(עוד אחד מההאתרים אשר לא חייבים שיהיה בנושא האתר שלך שם יש אשכולות אשר קשורים לנושא האתר שלך ) wed 2.0

4. אתרי המלצות,אתרי שיתוף אתרים אלו הם אתרים אשר נמצאת כנקודת מפגש לשיתוף סרטונים מאמרים בלוגים אנחנו נמליץ לאחרים להיכנס להאתר שלנו

5.הציעו פוסט אורח:אם כתבתם מאמר ולא פירסמתם אותו (בבלוג שלכם,אתרי מאמארים,פורומים,רשתות חברתיות וכו)
אז הציעו לבעל אתר אם נושא עניין כמו שלכם את הפוסט שלכם תמורת האתר שלך.למה אני אומר פוסט שלא פירסמתם כי אם אתם תפרסמו מאמר שלכם פעמיים האתר היותר חדש יאושם כמכפיל תוכן ויענשו אותו בדירוג בגוגל

6.דפי כתבו עלינו:מה זה אומר בעצם אם יש אתר בנושא טבע וטיולים והבלוג שלכם בנושא טבע וטיולים(סתם נישה שבחרתם לשווק) דפים כאלו נועדו במיוחד לדי החלפת קישורים,אני יכתוב מאמר בנושא האתר שלו והוא יקשר לאתר שלי[


7.כנסו לבלוגים אם תחומי ענין שלכם ותגיבו.עכשיו כשאני אומר תגיבו אני מתכוון ש לא לפרסם את האתר שלכם יש מספיק דרכים לשים תגובה ולשים חתימה של כתובת האתר שלך שמקדם אותך בדירוג בתוצאות החיפוש האורגניות

8 כתבו מאמרים והפיצו אותם:שיווק האתר  דרך מאמרים זוהי אמצעי שיווק אולטמטיבי לקידום רשימת דיוור מיתוג אישי באינטרנט ולקידום האתר אני רוצה לציין גם שמנועי החיפוש וגוגל בפרט מאוד אוהבים מאמארים למה,מפני ששם אפשר להעביר מידע מאוד מהר ואם גולש יראה קישור לאתר אחרי מאמר רוב הסיכוים שהוא ילחץ על האתר אחרי שקרא את המאמר כי הוא יודע שיש לך את הידע לספק לו מידע והוא ייכנס לאתר שלך מאותה סיבה זו הדרך הכי טובה לשיווק רשימת דיוור .




דרך אגב לא כל קישור יהיה לו כוח רב רגיל חלש:למשל אתר אם סיומת info יש לו הרבה פחות כוח וקישור שיצא משם לא יקדם משמעותית את האתר שלך

אני הייתי ממליץ ממלציץ לבחור אתר של מישהו אחר (לא אתרי  wed 2.0) לפי הקיטריונים הללו:

1.סביבה שבה יש הרבה קישוריים פניימים וקצת קישורים חיצוניים כך כל קישור יוצא יותר חזק

2.אתר יותר וותיק יהיה יותר חזק מסתם אתר כנ''ל לקישורים שייצאו מההאתר הוא יותר אמין

3 כמה שיש יותר דפים מאונדקסים לאתר במנועי החי]פוש כך האתר יהיה יותר חזק כנ''ל לקישוריים שייצאו ממנו


אני הייתי ממליץ על הספר לקידום אתרים אורגני




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה